zaterdag 12 december 2020

Over een vertaling, een kasteel en "Zeg eens A"

Ik heb de hele dag zitten vertalen (het werk is geleverd) maar eigenlijk bleek dat achteraf gezien niet zo gezond voor mijn polsen en vingers, waarvan de gewrichten nog maar amper genezen leken. Ze doen weer allemaal pijn!

Ik hou het hier dus kort. Vandaag toch ook even naar Nany gebeld, die nu wel vertelde over dat gezelschapsspel. De foto die ik had gezien werd immers pas genomen na ons telefoongesprek van gisteren. Die bezigheid vond ze wel leuk.

Deze avond heb ik bij wijze van ontspanning gekeken naar een video (me gemaild door Michel M., voorzitter van Heemkunde Groot Heers) over de geschiedenis van het kasteel van Heers (heel boeiende uitleg gegeven door Rombout Nijssen). 

En daarna... naar een aflevering van "Zeg eens A": nostalgie volop! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten