donderdag 3 december 2020

Eva wordt 5 jaar!

Ik belde haar op na school. 'Nu ben je wel heel groot hé', zei ik. 'Dat vind ik ook,' antwoordde Eva op heel ernstige toon. Proficiat meisje!

Buiten Nany kreeg ik dus vandaag ook Eva en haar mama aan de lijn... en Hendrik die nog iets moest regelen aan mijn pc. Allemaal handenvrij, dus helemaal niet belastend, integendeel. 

Hoewel... ik heb ook zaken gehoord die me helemaal niet plezierden. Over peperdure boetes voor het even geen mondkapje dragen in een lege straat en over familieleden die het niet zo nauw nemen met de maatregelen in verband met contacten. De kindjes hebben ook contact met die familieleden, dus daar gaat het voorbeeld dat ik hen probeer te geven!

O ja, en nog even dit: de pakjes verzonden op 5 november zijn nog steeds niet aangekomen. Bol.com stelt voor de bestelling te annuleren. Dat lijkt me het beste maar dat betekent wel dat Sinterklaas nog snel een ander cadeautje moet vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten