dinsdag 21 september 2021

Een pluim voor onze tabakhandelaar!

Vorige week had ik e-liquids gekocht: 10 flesjes "American red" (tabakssmaak), met 3 mg nicotine. Eergisteren open ik een eerste flesje en merk ik meteen dat het wel lijkt of ik op een aardbeiensnoepje aan het zuigen ben.  Ik bekijk aandachtiger mijn aankoop en ja hoor! De doos die "American red 3 mg" afficheert, bevat 5 flesjes "Strawberry 3 mg" en 5 flesjes met een andere tabakssmaak, 12 mg nicotine. Hoewel dat "sabberen" op aardbeien me niet echt aanstond, heb ik dat eerste flesje toch maar verder gebruikt (het is bijna halfleeg: als je wilt, krijg jij de rest, Hendrik).

Vandaag (tijdens de boodschappen) ging ik mijn aankoop ruilen bij de tabakhandelaar in Sint-Truiden. Ik legde de vergissing (het ligt dus geenszins aan hem) uit en gaf hem 9 flesjes terug. En... hij gaf me 11 flesjes van mijn eigen merk in de plaats. Wat een service, geef toe! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten