donderdag 23 september 2021

Vruchtbare dag

Na een "wandeling", nog eens in de "Action" (met een karretje en heel vlak: mijn gewrichten waren me  dankbaar) waarbij ik me deze keer liet verleiden door ondergoed en een gezichtscrème, een beetje rondgelopen in Mettekoven en iets gedronken op het terras van "Martenshof".  Daar zaten we meestal als we met Boudewijn zaliger afspraken! Roger bestelde het bier dat Boudewijn er altijd dronk: "7PK". Jammer genoeg was het vrij koel vandaag. 


Daarna liepen we even naar het "boekenruilkastje" (of hoe noem je dat?) van Mettekoven... en ik vond er een boek van Nicci French dat ik nog niet gelezen had. Even heb ik getwijfeld (je weet wel, ons voornemen geen nieuwe boeken meer aan te schaffen) maar uiteindelijk nam ik het mee. En... nu ga ik aan een lectuuravond beginnen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten