donderdag 16 september 2021

Zieke kweepeerboom?

Roger was lang voor mij wakker deze ochtend en had al enkele emmers vol kweeperen geraapt toen we aan onze brunch begonnen. Zeer eigenaardig dat er al zoveel kweeperen van de boom zijn gevallen half september... en wat nog eigenaardiger is: het grootste deel van zijn oogst was rot, vertelde Roger me. De kweeperen die nog aan de boom hangen lijken gezond... maar de meeste bladeren vertonen zwarte vlekken. Is onze kweepeerboom ziek? 

We deden nog maar weinig met onze kweeperen de laatste jaren, ik geef het toe, maar toch zou ik het erg vinden als we de boom zouden moeten laten kappen!

O zeg, ik had gisteren al die indruk maar vandaag ben ik zeker: mijn vingers zijn al veel beweeglijker (al lijkt mijn linker pink nog steeds verlamd). Nu al een effect van dat medicijn? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten