vrijdag 4 februari 2022

Het is gebeurd

"Tante José" (over haar had ik het gisteren) is deze ochtend overleden. Ze zou dit jaar 93 jaar zijn geworden en zal serieus gemist worden, door haar kinderen maar ook door mij, zus en broertje. En door Nany uiteraard: ze was één van haar beste vriendinnen. Ikzelf had veel bewondering voor die vrouw en ik heb me de hele dag heel droevig gevoeld. Ik was ook lui: ik heb echt alleen het hoogstnodige gedaan en voor de rest veel gemijmerd en aan vroeger gedacht. 

Deze avond keek ik toch nog eens naar een aflevering van "Toogpraat" en weer vond ik het heel interessant. Het ging uiteraard over politiek, journalistiek, enzovoort. Op een zeker moment werd daar iets gezegd dat Roger en ik al langer hebben vastgesteld: vroeger volstond één wedde om een huis(je) te kunnen kopen, nu moet je met twee uit gaan werken en is het nog moeilijk om voldoende geld te vergaren om een huis(je) te kopen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten