zaterdag 14 januari 2023

Een lumbago en vejaardagen

Vandaag werd Elena 12 jaar en onze Matadi-vriend Roger 94 jaar. Allebei waren ze heel enthousiast aan telefoon, al had Elena wat meer plannen dan Roger. Elena vertelde over haar feestje, over de cadeaus, Roger sprak vooral over zijn lectuur. 

Nadat ik een poosje met die twee had getelefoneerd, probeerde ik nogmaals (mijn) Rogers nicht te bereiken en deze keer viel ik op haar nichtje. Jeannine is inderdaad ziek (dat had ik al geraden na haar eigen telefoontje) en bedlegerig.

Daarna, nadat ik al eten voor morgen had bereid (dan vieren we weer een verjaardag), heb ik nog een paar uur mails beantwoord... en blijkbaar deed ik dat in een heel slechte zithouding, want bij het opstaan schoot er zulke pijn door mijn onderrug dat ik nu even gebogen rondloop als een heel oud vrouwtje! Dat betekent weer een paar dagen pijn lijden! 😒

Geen opmerkingen:

Een reactie posten