vrijdag 13 januari 2023

Ik maak me zorgen

Rogers nicht Jeannine heeft nog steeds niet geantwoord op mijn mail met de resultaten van mijn opzoekingen. Ik heb haar zelf verschillende keren gebeld, zonder resultaat. Ik maak me dus zorgen en besef ineens dat wij niemand meer uit haar onmiddellijke familie kunnen bereiken. Haar broers zijn overleden en van haar nichten en neven heb ik geen telefoonnummer of adres.

Roger maakte zich dan weer zorgen voor vriend Karel die ook maar niet antwoordde op Rogers telefoontjes. Tot Karel deze avond zelf belde (hij had eindelijk opgemerkt dat Roger hem had proberen te bereiken). Karel had weer heel veel te vertellen en wilde al meteen afspreken maar dat zullen we jammer genoeg nog even moeten uitstellen: Roger voelt zich al veel beter maar nog steeds niet tiptop. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten