donderdag 23 februari 2023

Even luie dag

Weer veel lectuur en ook dit. Ik heb dat gesprek nog niet uitgekeken, straks kijk ik verder. Ik moest wel terugdenken aan mijn conversaties met onze Matadi-pastoor Marcel Inghels en onze Antwerpse pastoor Soetewey en dacht nu soms "hier was ik graag bij geweest om die of die vraag te stellen". Maar tja, dan had ik wel de bijbel nog eens moeten herlezen, want dat is heel lang geleden.

Ik had nog minder werk dan gisteren aan ons eten: we aten zuurkool en dat is zo klaar. Wel vergat ik te zorgen voor de boekhouding van de Limburgse monografieën zoals ik eerst van plan was. Maar dat is dan maar voor morgen! En morgen moet ik ook absoluut weer verder gaan met het overtypen van mijn vroegere dagboeken! 😉

O ja, nog even dit. Al een hele tijd zagen we geen kippen meer in onze tuin. Vermits het niet onze kippen zijn, trok ik me daar niet veel van aan. Maar deze ochtend, tijdens ons ontbijt, liepen er opnieuw twee jonge kippen en een majestueuze haan rond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten