woensdag 22 februari 2023

"Luie" dag

Toen ik nog studeerde droomde ik daar al van, later kreeg ik er ook nooit de tijd voor maar de laatste maanden af en toe wel... en dan noem ik zo'n dag vandaag een "luie" dag! Vroeger zou ik dat gewoon een "ideale dag" hebben genoemd!

Dat is een dag van, buiten snel koken, eten en afwassen, enkel lezen, naar interessante fora luisteren (onder andere over woke-toestanden in het onderwijs), genieten van ASMR. O ja, en ook luisteren naar boeiende radioprogramma's, waaronder dit, waarin een conversatie met chat GPT wordt opgevoerd, via een artificiële stem. 

Ik ga verder "lui zijn" en jullie mails beantwoord ik morgen, vrienden! Ook nog een ideale, luie avond!

P.S. Ondertussen heb ik nog steeds niets gekregen van Jan Gerits

Geen opmerkingen:

Een reactie posten