dinsdag 16 februari 2021

Doodgewone dag

Vlak voor we gisteren naar bed gingen, bleek onze verwarming weer stuk. Deze ochtend stak Roger de kachel aan en belde de installateur die vrij snel langskwam en de zaak oploste. 

Ondertussen brandt de kachel nog steeds (aangenaam, ik geef het toe, maar ons huis is al zo vuil en ik voel me nog niet in staat om aan de schoonmaak te beginnen).

Nog een lieve mail van Elena gekregen vandaag (en van haar moeder: de eerste communie van Matthias, oorspronkelijk gepland op 2 mei, wordt uitgesteld wegens corona). Opnieuw Maj niet kunnen bereiken (ik begin me zorgen te maken) en vernomen dat een familielid vandaag gehospitaliseerd werd met wat me eerst aan Covid deed denken maar bij nader inzien misschien een longembolie is. 

Nany gebeld die niet veel tijd had voor mij omdat ze zus op bezoek kreeg. Nany had geen nieuws van tante José. 

Wel lang met V. getelefoneerd. Wat een geluk dat het nu handenvrij kan!

En deze avond, nog voor Roger en ik samen naar een aflevering van Lewis keken, naar dit interview over homeopathie gekeken/geluisterd. Er wordt onder andere uitgelegd waarom een wetenschappelijke studie volgens de huidige studienormen niet mogelijk is bij homeopathie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten