maandag 15 februari 2021

Sociale contacten in coronatijden

Vandaag weer een lieve mail van Elena gekregen en enkele mails van vrienden die het me blijkbaar niet kwalijk nemen dat ik voorlopig slechts heel kort antwoord, maar geen respons van Maj!

Ze nam niet op toen ik haar belde en belde me ook niet terug. Morgen probeer ik pas opnieuw (ik ben altijd zo bang mensen lastig te vallen).

Roger belde met zijn zus (die hem vertelde dat hun andere zus onlangs Zeger had ontmoet) en met vriend Karel en ik met Nany. Die weer heel veel te vertellen had maar niet meer repte over dat vergeten appartement (en ik durfde er ook niet opnieuw over te beginnen, hoewel ik ondertussen heb gevonden - via Google Maps - waar dat precies gelegen was). Nany geeft me de indruk de hele dag aan telefoon te hangen (tenminste als ze geen bezoek heeft of het rusthuis niets organiseert). Ik begrijp niet hoe ze dat uithoudt! 

Ik heb ook over en weer gemaild met de dokter die denkt dat alles de goede richting uitgaat. We spreken af over ongeveer een maand.

En om de dag af te sluiten samen met Roger gekeken naar een aflevering van "Lewis" waarvan ik deze keer enkele details echt niet begrepen heb. 

Morgen moet ik absoluut tijd vinden voor een telefoontje naar straatgenote V.!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten