zondag 28 februari 2021

Feestje online

Deze avond vond dat "feestje online" plaats. Wij kunnen niet actief deelnemen aan een "vergadering" op onze pc, we hebben geen fatsoenlijk tablet, dus moest het nog eens via onze gsm.

Goed op tijd zaten we in de keuken waar we ondertussen een bord soep zouden eten (geen van ons beiden had zin in een aperitief op dat uur) terwijl de alu gobi stond te sudderen.

Voor ons werd het een flop. De verbinding valt constant uit, dat weten we maar waren we weer eens vergeten. En die tientallen mensen in kleine kadertjes door elkaar horen praten  op ons schermpje was alles behalve rustgevend. Roger zei naar goede gewoonte niets, ik heb enkele keren "hallo" gezegd uit beleefdheid maar voor de rest zweeg ik ook. En ondertussen bleef de verbinding constant wegvallen. 

Niets voor ons, besloot ik op een zeker moment. Misschien zou het aangenamer zijn op groot scherm maar ik betwijfel het, want ik zag geen mogelijkheid om met iemand een persoonlijk gesprek te voeren. Uiteindelijk besloten we het feestje te verlaten nadat we Hendrik en Debby (die ook van de partij waren) hadden gewaarschuwd met een apart berichtje.

Nee, voor mij liever geen "feestje online"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten