dinsdag 6 september 2022

En weer onweer!

Opnieuw 30°C in de schaduw vandaag. Ik heb echt de indruk dat de temperatuur ongewone schommelingen maakt dit jaar!

Behalve boodschappen en telefoneren naar Nany deed ik niet veel. Hoewel... ik zorgde voor een heel lekker avondmaal (een verrukkelijk soepje gemaakt van restjes witloof, bladeren en steeltjes van bloemkool, uien en een kliekje bechamelsaus, gevolgd door hetzelfde tajinegerecht als ik in april had "verzonnen" voor Hendrik en Debby - maar dat ze niet hebben kunnen proeven). Na de afwas heb ik heel even mails gewisseld met "zuster A.", de vriendin van schoonzuster L. En een lange mail van Bernadette beantwoord. Ik heb ook van zusje vernomen dat Nany ook tegen haar vertelt over haar denkbeeldige "reünies". En uiteraard heb ik veel gelezen: eigenlijk heb ik dus wel veel gedaan! 😉

Ik zit echter al langer dan een halfuur gewoon te luisteren naar de donder en de regen. Vandaar waarschijnlijk dat gevoel van "weinig gedaan te hebben": ik word daar zo rustig van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten