maandag 23 oktober 2023

Prioriteiten

Ik wilde vandaag eigenlijk het (open) poortgebouw nog eens onder handen nemen. Maar... het regende, het waaide, het was koud en... deze nacht hoorde ik Roger een paar keer hoesten in zijn slaap. Ik vermoedde dus dat hij de zware verkoudheid, die ik al een week heb, heeft overgekregen. 

Terwijl ik me na onze brunch nog zat af te vragen of we het slechte weer wel of niet zouden trotseren, kwam de tekst van de volgende Limburgse monografie aan en ik besloot mijn middag en avond te besteden aan het nalezen ervan. Morgen staat er immers iets anders op het programma en zal ik daar dus geen tijd voor vinden. Voor Rogers beginnende verkoudheid was dat ook de beste beslissing, denk ik (hoewel ik hem niet meer heb horen hoesten).

De monografie (weer geschreven door Jan Gerits, over Steven Debroey - de vader van een goede kennis van ons) is heel interessant! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten