dinsdag 31 oktober 2023

Luie dag

Vlak na de middag hadden we een korte vergadering met de werkgroep WO I-II. We willen binnenkort in het rusthuis van Heers negentigjarigen interviewen over hun herinneringen aan Wereldoorlog II en hebben dat interview voorbereid. Ongelooflijk hoeveel negentigjarigen hier nog wonen: volgens Elie M. een vijftigtal (op ongeveer 7000 inwoners).

Voor de vergadering had ik na onze brunch enkel mails gelezen en, hoewel ik na de vergadering eigenlijk wilde wassen en opruimen, heb ik dat ook niet gedaan. Ik heb vooral zitten lezen (ik ben zelfs nog niet gaan kijken in welke staat de kindjes de "bibliotheek" hebben achtergelaten 😄). 

Koken hoefde ook al niet, want er waren voldoende restjes van zondag en gisteren! Het werd dus echt een luie dag (ik ga nu nog een mail beantwoorden en daarna nog wat lezen).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten