zaterdag 14 oktober 2023

Rustige, koele zaterdag

Tot 25°C gisteren, vandaag amper 16°C maximum: weer die plotselinge schommeling! Misschien waren die er vroeger ook en herinner ik het me niet (veel mensen denken ook dat 25°C op 13 oktober uniek is terwijl ik pertinent weet dat van 13 tot 23 oktober 1977 het zo warm was dat iedereen in zomerkleren liep). 

Het werd weer een zalige, rustige zaterdag. Wat papierwerk afgehandeld samen met Roger en voor de rest, lectuur en beantwoorden van mails. Zelfs koken hoefde niet, want er was nog een overschot "blanquette de veau" van donderdag. 

's Avonds wel naar het journaal gekeken en dan voel ik me bijna schuldig omdat ik het zo goed heb!

En toch eindig ik nu nog de dag met "Le dernier verre" (met Bercoff) - waar je nog mag roken en drinken!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten