zondag 14 februari 2021

Vergeten

Ik sprak vandaag met Nany over een periode van, denk ik, één jaar, waar zij zich helemaal niets van herinnerde. 

Begrijpelijk als het gaat over een routineuze periode maar dat was helemaal niet het geval. Vader had pas werk gevonden in Antwerpen (na onze terugkeer uit Congo) en zijn werkgever had voor hem en mijn moeder een gemeubelde eenkamerflat op de kop kunnen tikken. Nany en onze vader verhuisden toen naar Antwerpen, terwijl Bie en ik nog een jaartje bij marraine en Nononc bleven logeren. Elk weekend spoorden we wel naar onze ouders. 

En Nany, die zocht ondertussen ijverig naar een ander logement, dat ze uiteindelijk vond in Schoten.  

Maar... dat leek ze dus vergeten te zijn, en ze werd zelfs een beetje boos toen ik die herinneringen ophaalde. Vervelend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten