dinsdag 8 juni 2021

Anthony Fauci

Mijn vertaling is geleverd en eigenlijk zou ik nu mijn polsen beter laten rusten. 

Toch nog even dit over die mails van Anthony Fauci. Het nieuws intrigeerde me meteen maar wat ik erover las was allemaal zo tegenstrijdig dat ik echt niet weet wat ik er zelf moet van denken. Waarschijnlijk heeft nog niemand alle mails gelezen? En uiteraard zal ik zelf daar nooit de kans toe krijgen, dus, ik zal waarschijnlijk nooit weten wat ik "moet denken".

Sanctorum denkt daar blijkbaar anders over. Maar hij heeft wel gelijk, vind ik, als hij zegt (ik kopieer hem): 

"Veel erger dan het fenomeen van Ranst op zich, is datgene wat zogenaamde complotdenkers en ‘Twittertrollen’ al van het begin van de pandemie bespeurden, maar waar pas recent onderzoeker Stefaan Walgrave (UAntwerpen) de hand op durfde te leggen: de pensée unique die ons via de journaals van VRT en VTM nu al twee jaar door de strot wordt geduwd." 

1 opmerking:

  1. Hendrik zei me gisteren dat ik die mails van Fauci wel "kan" lezen en ik moet toegeven, hij heeft gelijk! Alleen... het zijn er zoveel dat ik er noch de tijd noch de moed zou voor hebben, denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen