maandag 28 juni 2021

Optimistisch blijven!

Vandaag radiografieën laten nemen in het ziekenhuis van Sint-Truiden. Weer viel me op hoe vriendelijk iedereen daar is! En hoe weinig reden ik heb tot klagen: in de wachtzaal zaten mensen met veel ergere aandoeningen! Ze praatten vooral over het EK. Ik moest terugdenken aan mijn telefoongesprek met Nany 's middags. Ze klaagde erover dat het tegenwoordig overal alleen over "die voetbal" gaat en eerlijk gezegd, ik geef haar gelijk! Gelukkig praten onze kinderen en vrienden (in mails of aan telefoon) wel nog over andere zaken!

Na onze boodschappen, een telefoontje van onze oude vriend (via de gsm van zijn vrouw). Hij mag vrijdag het ziekenhuis verlaten maar gaat wel naar een rusthuis dichtbij zijn woning. Hij klonk echter heel optimistisch en dat deed me plezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten