vrijdag 25 juni 2021

Vermoeiende maar toch nog mooie dag

Vandaag bezoek aan de reumatoloog. Het is zoals we dachten. Nog een paar foto's laten maken voor de behandeling wordt gestart. Het duurde wel heel lang en ik was al heel vermoeid na die raadpleging.

Daarna brachten we Rogers pc naar Hendrik. Debby had ons voorgesteld te komen eten, wat we graag aanvaardden. Maar wat een onderneming is dat tegenwoordig, door de week van Limburg naar het Antwerpse rijden. Heel vermoeiend, dat drukke verkeer! Ik kreeg spontaan heimwee naar de tijd toen de kinderen nog kindjes waren en we nog allemaal samen woonden!

Het werd wel een heel aangename, gezellige avond (met heel mooie en - voor mij - nostalgisch makende muziek) onder ons vieren in het mooi ingerichte huis van Debby en Hendrik!

Hendrik maakte een foto van Roger en mij en "bewerkte" die:


Maar later kwam de lange rit terug naar Haspengouw en weer die (toch een beetje verminderde) drukte.  Echt, ik word daar zo moe van! En voor Roger is het uiteraard nog vermoeiender!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten