dinsdag 4 april 2023

Mijn oom Gusty

Vandaag kreeg ik ook een mail én een telefoontje van mijn nicht (in de betekenis van "cousin") Chantal, de dochter van de jongere broer Gusty van mijn vader. Ze vertelde me fier dat ze voor de tweede keer grootmoeder was geworden, van baby Oscar. En als ik op de foto's bij de mail mag afgaan, is hij een objectief mooie baby. Er was ook een foto bij van "nonkel" Gusty met achterkleinkind Oscar en... wat ziet Gusty er nog goed uit op zijn 92 jaar (die hij in maart is geworden)! Chantal vertelde dat haar vader wat vergeetachtig wordt maar voor de rest nog zeer bij de pinken is! 

Zeggen dat Nany ervan overtuigd was dat zij als laatste zou overblijven en nooit vermoed heeft dat Gusty zijn broers, zus, schoonzussen en schoonbroer zou overleven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten