woensdag 19 april 2023

Televisieavond

Het is niet mijn gewoonte en het was helemaal niet mijn bedoeling. 

Na onze wekelijkse boodschappen, enkele huishoudtaken, wat lectuur, enkele mails, tikwerk, koken, avondeten en afwassen, wilde ik "even" kijken naar "De afspraak" op VRT Max  (en het item over die Russische spionageboten boezemde me een beetje angst in), maar daarna bleef ik verder kijken naar de reeks over onze prins Laurent en dan naar de eerste aflevering van "Mijn God"! Ik heb dus de hele avond tv (op mijn pc-scherm) gekeken!

Het is goed dat we geen televisie hebben, want ik wil echt niet elke avond op die manier doorbrengen, maar, langs de andere kant, ik vond deze "televisieavond" ook niet echt tijdverlies. En ik begrijp heel goed dat mensen, na een drukke dag, hun avond passief voor het televisiescherm doorbrengen. Ons leven is de laatste jaren echter niet meer zo druk en dus vind ik dat ik moet oppassen: ik mag niet "verslaafd" geraken aan tv-kijken op mijn scherm! 😕 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten