maandag 3 april 2023

Lezen, koken, telefoneren en foto's kijken

Vandaag ben ik er eindelijk aan begonnen, Elena en ik vind jouw verhaal echt boeiend! Veel boeiender dan dat schoonmaken van de keuken dat ook aan de beurt was.  Het werd dus een doodgewone, wel weer koude dag, met als uitschieters die lectuur, een telefoontje van Hendrik en het koken (dat is ongeveer het enige wat ik graag doe in het huishouden - vandaag werd het wel een vrij eenvoudig avondmaal: broccolisoep gevolgd door roodbaars met preistamppot). 

Deze avond keek ik nog naar oude foto's en ik viel onder andere op deze foto uit 1972, gemaakt door onze goede vriend Jan zaliger:


Dat was tijdens een uitstapje naar de molen in Rotselaar. Ik was er niet bij, want op dat moment aan het studeren maar 's avonds kwam al dat volkje bij mij eten (van links naar rechts: Paul V., Jan D., Roger - die toen nog helemaal niet "mijn" Roger was -, Dirk Lambrechts zaliger, Willy "de Engelsman", Barney Mc Kenna zaliger). 
Ik kreeg weer een nostalgische bui!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten