woensdag 12 april 2023

Na het feest

Na het feestweekend was het hoog tijd om opnieuw boodschappen te doen, moest ik mijn correspondentie bijwerken, een beetje tikwerk inhalen (ik sta serieus achter met het overtypen van mijn vroegere dagboeken. Soms haalt Roger bijvoorbeeld een herinnering aan lang geleden op, vraagt hij mij meer details en als ik die moet opzoeken in mijn handgeschreven dagboeken - wat ik nog heel vaak moet doen - is het bijna onbegonnen werk). Eigenlijk had ik ook moeten beginnen opnieuw schoonmaken maar dat zal nog even moeten wachten!

De dagen waren dus vrij druk maar ook nog steeds nat en koud. Tussendoor heb ik naar een of andere film gekeken, wat gelezen en uiteraard gekookt, opgeruimd, afgewassen enzovoort. Niets bijzonders te melden dus tenzij misschien dat ik deze avond naar een documentaire over het leven op internaat zocht en vond. Ik heb me immers altijd afgevraagd hoe het voelt, op internaat zijn of (verplicht) zijn kinderen op internaat sturen. Ik ga daar dus even naar kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten