donderdag 2 november 2023

Storm Ciaran

Vandaag zouden we onze uitgebreide boodschappen doen maar omwille van de storm besloten we die uit te stellen. Voor deze avond maakte ik dan maar een maaltijdsoep met restjes, diepvriesgroenten, kikkererwten en speltrijst (en het was lekker! 😋)

Ik heb me wel de hele dag zorgen gemaakt over de bomen in de wei en... de kinderen, vooral Zeger die op de fiets naar en van zijn werk moest. De wind is nu echter gaan liggen en we werden blijkbaar weer gespaard!

Deze avond wel weer een onaangenaam telefoontje, van Rogers jongste zus, over weer een ernstige zieke in de familie (die we niet zullen kunnen bezoeken, want die persoon woont in Madrid).

O ja... en wat een geluk dat ik ons poorthuis niet had kunnen schoonmaken, want ik zou al moeten herbeginnen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten