vrijdag 9 augustus 2019

Gezellige avond bij Maj en Charlie

Deze middag een telefoontje van Maj: of we geen zin hadden bij hen een wijntje of een biertje te komen drinken deze avond.

Het werd een heel gezellige avond bij Maj en Charlie, met heel lekkere wijn, meloen en hesp, koffie en taart, diepzinnige gesprekken over onder andere het ouder worden en ziektes die daarmee gepaard gaan, het leven en wonen in vroegere tijden in deze contreien, cultuur en muziek (ze hadden onder andere een optreden van "A la Rum" bijgewoond), literatuur, natuur en... over ons vroeger huis in Antwerpen.

Maj en Charlie, hierboven een foto van dat huis (zoals het ongeveer nu is en geplukt van het internet)
Ik wilde deze avond nog een lange mail van vriendin Bernadette beantwoorden maar ik heb me verontschuldigd. De mail van mijn zus Bie heb ik wel nog snel beantwoord.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten