zondag 25 augustus 2019

Jean-Jacques Crèvecoeur en Castañeda

Jean-Jacques is nog iemand die ik volg op You Tube.

Ach, ja, ik besef ineens dat jullie je afvragen of het feit dat ik zit te schrijven en van alles te bekijken compatibel is met een "gezellig" weekend "onder ons".

Jawel, want Roger en ik hebben weinig woorden nodig om elkaar te begrijpen (en toen ik nog boeken schreef, moest hij het wel avonden zonder een woord van mij stellen, net zoals ik, toen hij ons Antwerpse huis verbouwde, avonden zonder een woord van hem moest doorbrengen). En toch zijn we heel graag samen!

Maar terug naar Crèvecoeur.

Ik zag en hoorde zopas, in zijn laatste vlog, dat zijn ogen werden geopend door onder andere Castañeda van wie hij de boeken las.

Helemaal aan het begin van mijn leven met Roger las ik ook verschillende boeken van die auteur. Die me ook heel veel in vraag deed stellen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten