dinsdag 16 mei 2023

Het blijft druk...

 ... en opvallend koud voor de tijd van het jaar! Terwijl ik hier aan mijn pc zit, voel ik nog steeds een koude trek komen door de kieren achter mijn rug!

Gisterenavond en deze ochtend heb ik de drukproeven voor het volgend nummer van Oostland nagelezen. Daarna ben ik begonnen aan de volgende Limburgse monografie die Jan Gerits me gisteren had gemaild. Dat werk heb ik onderbroken voor onze wekelijkse uitgebreide boodschappen en een telefoontje aan Rogers nicht Jeannine. We wilden haar vandaag ook kort bezoeken maar ze gaf niet thuis, dus dat bezoek wordt even uitgesteld.

Na de boodschappen, het koken, ons avondmaal en de afwas heb ik verder die Limburgse monografie nagelezen tot nu (het is bijna 23 uur).

Nu is het even tijd voor ontspanning!  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten