donderdag 11 mei 2023

Mechelen-Bovelingen

Elie M. had deze avond voor Heemkunde Groot Heers een heel interessante wandeling in Mechelen-Bovelingen uitgestippeld. Hoewel ik niet meeging (ik vreesde dat ik het nog steeds niet zou aankunnen of minstens iedereen vertragen) weet ik dat het een boeiende wandeling was omdat ik de uitlegfolder door Elie samengesteld aandachtig heb gelezen.

Roger, die eerst niet wilde meegaan om bij mij te blijven, daarna besloot toch mee te wandelen, vond het uiteindelijk toch te vermoeiend. Oud worden hé! 

Dus wachtten we samen met V., de echtgenote van Elie, op de wandelaars in het buurthuis van Mechelen-Bovelingen. Lectuur, een gezellige babbel en het bewonderen van de creaties van de handige V. hielpen ons geduld te oefenen. Na iets meer dan twee uur kwamen de andere leden terug, kletsnat van de hevige regen die ondertussen was beginnen te vallen maar uiterst tevreden. 

En we kregen lekkere taart en koffie geserveerd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten