zondag 10 maart 2024

Rustige zondag

Het werd een heel rustige zondag. Ik kreeg een mail van Eva die me vertelde dat er weer een brief met de post naar mij onderweg is maar dat ze mij nieuw mooi (zelf versierd dus) briefpapier zal geven volgende keer dat we komen "babysitten". Zo schattig!😊

Voor de rest heb ik vooral opzoekingswerk verricht in verband met de toekomstdromen van achterbuurjonen L. En beseft (daar had ik nog niet bij stilgestaan) dat je niet zo maar van de ene onderwijsrichting naar de andere kunt overschakelen! 

Deze avond viel ik onder andere (en heel toevallig) op een film met François Damiens. Ik begon, bij wijze van ontspanning, te kijken naar die film ("Une famille pour un jour") en ik bleef kijken. Echt mooi (ook een "schattige" familiefilm trouwens: als het niet in het Frans was, ik zou er nog wel eens samen met de "kindjes" naar kijken).  

En nu (we zijn pas 11 maart) ga ik nog heel even zus Bie een gelukkige verjaardag mailen! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten