donderdag 7 maart 2024

Verstrooidheid

Na onze brunch en nog enkele karweitjes, maakten we ons klaar voor een vergadering van de werkgroep WO I-II. En dan komt er een mail van Elie M. aan, met een verslag van de werkvergadering van gisteren!

Ik bleek me van dag vergist te hebben!  Uiteraard heb ik hem meteen onze excuses gestuurd! Ik weet waaraan die vergissing ligt: we vergaderden tot nu altijd op een donderdag. Maar, zo legde Elie me uit, vanaf nu zal dat op een woensdag zijn. Toch is het dom van mij, want de uitnodiging vermelde duidelijk "6 maart"!

Deze avond was het dan algemene vergadering van Heemkunde Groot Heers. Eerst zou ik Roger vergezellen, maar uiteindelijk ben ik thuis gebleven: ik vermoedde dat praktisch alleen het bestuur zou aanwezig zijn... en dat ik daar als enige vrouw tussen die mannen zou zitten. In de werkgroep is dat ook wel het geval, maar daar heb ik de indruk dat ik toch iets, al is het nog zo miniem, bijdraag. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten