zaterdag 26 november 2022

Familiefilmpjes

Ik voel me sinds het overlijden van Nany nog nostalgischer dan normaal! Dus besteed ik een groot deel van mijn vrije tijd aan foto's kijken maar ook aan filmpjes kijken. 

Het zijn filmpjes opgenomen met de enorme camera die Roger kocht in 1991 en die later werden gedigitaliseerd. Het feest voor de 60 jaar van Nany in Roosendaal, het laatste verjaardagfeest van "oma" heb ik al opnieuw bekeken. En deze avond vond ik in de map 'Rommel" (ik weet echt niet waarom Hendrik die map zo heeft genoemd: op die manier had ik eerst de neiging niet te gaan kijken wat er in zit!) een film over onze Matadi-reünie in 1991. Toen nog met honderden mensen en georganiseerd door pater Marcel Inghels zaliger! Het is weer nostalgie troef! En zoveel verdwenen vrienden al! 

Oké, de kwaliteit is niet perfect maar "rommel" zou ik dat filmpje zeker niet noemen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten