woensdag 23 november 2022

Ongelooflijk!

Ik ben er nooit in geslaagd de Koran te lezen hoewel ik dat een paar keer echt geprobeerd heb. Ik weet ook niet waarom YouTube me deze avond deze "lering" voorstelt net voor het slapengaan! Het gaat over toegelaten en niet toegelaten seksuele praktijken volgens "het boek". 

En dan hoor je daar dat "geleerden" zeggen waarom je "dit" wel mag doen als je seks hebt en "dat" niet (de vrouw blijkt wel degelijk ondergeschikt aan de man in die "leer"). Die "geleerden" zijn blijkbaar mannen die de "Koran" wel hebben bestudeerd en uitgeplozen. Alleen wat seks betreft? 

Want ik vind het ongelooflijk dat men zoveel tijd besteedt aan zulke details terwijl veel andere maatschappelijke problemen op een oplossing wachten! Nee... geef mij dan maar het Christendom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten