maandag 5 februari 2024

Decors en wetenschap

We moesten een paar keukenspulletjes kopen en Roger besliste dat we dat bij Ikea zouden doen. Dat verschafte ons dus een fijne "wandeling" tussen de "decors" (ik bedoel de ingerichte interieurs) waar ik zo van hou, langs de speelgoedafdeling waar ik altijd moet opletten me niet te laten verleiden door allerlei knuffels voor de kindjes en een kopje koffie of thee in het restaurant waar het heel rustig zitten was. Terwijl we naar de kassa's liepen met onze spulletjes, vielen we op iets waar vriend Karel al lang naar op zoek is. We belden hem op en kochten het (we ontmoeten hem binnenkort).

Thuis heb ik nog naar een heel interessant interview met (de vaak verguisde) professor Henri Joyeux gekeken. Hij weerlegt er of verklaart het waarom van verschillende zaken die hem verweten worden. Echt boeiend... en opnieuw in zo'n prachtig "decor"!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten