vrijdag 23 februari 2024

Een film na het schoonmaken

Vandaag stond onze keuken op mijn "schoonmaakprogramma" (slechts één kamer per dag voor mij hé!). Ik had Roger gevraagd ondertussen de badkamer onder handen te nemen maar hij houdt niet van programma's en  "zal dat wel een van de volgende dagen doen" (ik vraag me af wanneer, want ik hoop echt dat hij mij morgen eindelijk helpt het poortgebouw op te ruimen).

Terwijl ik die paar uur in onze keuken bezig was, bedacht ik weer dat ik hier voor de eerste keer in mijn leven het soort keuken heb waar ik altijd van droomde en dat het dus normaal is dat die vrij snel vuil wordt, vermits het een "leefkeuken" is!

Deze avond keek ik bij wijze van ontspanning nog naar een film over Bernadette Soubirous. Dat meisje heeft me immers altijd geïntrigeerd en geïnspireerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten