zaterdag 24 februari 2024

Het was nog veel te koud...

 ... vonden we nadat we een paar zaken waren gaan kopen, om dat (open) poortgebouw onder handen te nemen vandaag. Weer uitgesteld dus!😏

Tijdens die boodschappen kwamen we H. tegen, een vriend van Boudewijn Knevels (die ons in 2005 een demonstratie helikoptervlucht gaf). We spraken over onze vriend zaliger, over zijn boeken, en over "zijn" heel interessante (en unieke) schrijfmachinemuseum dat de gemeente enkele jaren geleden heeft opgedoekt. H. vond het ook een schande!

Ik had vorige dinsdag menen te begrijpen dat ik deze week een nieuwe brief van Eva mocht verwachten. Ik moet me vergist hebben, dacht ik gisteren, want ik heb nog geen brief ontvangen. Vandaag kreeg ik een mail van haar: de brief die ze met de post had opgestuurd, was teruggekomen! Ik vraag me af waarom!

Vermits onze opruimplannen weer niet doorgingen, kreeg ik tijd om te lezen... en te kijken naar een interview dat Roger me aanraadde (in het Engels deze keer): heel bijzonder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten