donderdag 1 februari 2024

Lectuur

Roger was vandaag druk bezig met een afvoerleiding te ontstoppen. Omdat daardoor de keuken en de wasplaats nogal rommelig werden maar opruimen voorlopig geen zin had, heb ik vooral zitten lezen. 

Het boek van Erwin Annys heb ik uit, op de meer dan 20 bladzijden voetnoten na. Heel vaak heb ik gedacht "die passage zou ik moeten overtypen" maar uiteindelijk is het hele boek het waard. Beter kan ik jullie aanbevelen het boek zelf aandachtig te lezen.

Vandaag was het ook tijd voor een nieuwe column van Maj in De Standaard. Waarin ze het onder andere heeft over het zo typische maar ergerlijke  "betuttelen van oudjes".

En deze avond besteedde ik enkele uren aan het nalezen van de drukproeven van het volgend nummer van Oostland. Het wordt een sterk nummer, vind ik!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten