dinsdag 3 september 2019

Spinnen

Ik had gisteren de salon en de bibliotheek (vrij oppervlakkig) schoongemaakt. En vond daar heel veel spinnenwebben!
Vandaag, na de boodschappen en een klein uur boekhouden en mails beantwoorden voor mij, namen we samen de salon onder handen (wat ging dat snel zeg!) en daar hingen weer in alle hoekjes (en het zijn er veel) spinnenwebben.

Daarna heb ik uren gewerkt voor de KVLS (de drukproeven voor het jongste nummer van Oostland nagelezen),  kliekjes opgewarmd voor ons avondmaal, een beetje gelezen en samen met Roger gekeken naar een aflevering van Endeavour.

Maar... zopas ging ik naar de keuken waar ik een Westmalle wilde halen... en betrapte er weer een spin die haar web aan het weven was. Ik zal ze maar even laten doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten