donderdag 29 juni 2023

Een verstandiger interview

Vrij rustige dag vandaag. Roger wilde naar de kapper maar had geen zin om een afspraak te maken. Ik stelde voor naar "Atlas" in Sint-Truiden te rijden. Daar was Roger op nog geen kwartier bediend en dit is de eerste keer dat ik hem nog "knap" vind vlak na een bezoek aan een kapper! Jammer genoeg begon het net te regenen toen we bij de kapper buiten kwamen en zijn we dus meteen naar huis gereden.

Waar ik onder andere viel op een veel verstandiger interview met een van de auteurs van "Dieu, la science, les preuves" dan het interview destijds van "La télé de Lilou".  Deze keer is het broeder Paul Adrien, een wiskundige, die Olivier Bonnassies, een van de twee auteurs van het boek, ondervraagt. Diepzinniger, kritischer, verstandiger en veel interessanter dan dat eerste interview maar wel nog in het Frans (ik vraag me af of het boek ooit vertaald zal worden - nee, ik begin daar niet aan 😓). 

Voor de rest nog even mails gewisseld met vrienden (en niet veel echt goed nieuws vernomen) en uiteraard gekookt maar... het resultaat viel niet mee deze keer!

En nu nog een beetje lectuur!

P.S. En zopas vernomen dat Elena naar het middelbaar mag. Niet dat we daaraan twijfelden, zoals haar mama zegt op Facebook! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten