vrijdag 2 juni 2023

Wekelijkse boodschappen

Vandaag hebben we dus gezorgd voor het grootste deel van onze wekelijkse boodschappen en zijn we geëindigd in de "Action", waar Roger wist dat hij bepaalde items goedkoper kon vinden dan elders. Zoals altijd probeerde ik me in die winkel niet te laten verleiden, en het is me gelukt! Daarna hebben we een korte wandeling gemaakt in Borgloon en het viel me op dat Roger deze keer niet zo snel vermoeid leek te zijn in de steile straatjes.

Helaas begonnen enkele van mijn gewrichten weer serieus op te spelen! Ik weet dat mijn RA niet te genezen is. Ik let op onze voeding, maar de laatste tijd hebben we vrij vaak buiten de deur gegeten, en eigenlijk ook te veel suikers en dergelijke gehad. Desondanks, hoewel de pijn nooit helemaal verdwenen was, leken mijn gewrichten zich redelijk gedeisd te houden. Ik hoop dat ik geen opflakkering krijg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten