donderdag 22 juni 2023

Haar eerste festival valt gedeeltelijk in het water

Elena had er mij vorig weekend uitvoerig over verteld en ze keek er zo naar uit: "Pennenzakkenrock" waar ze vandaag met de klas naartoe zou gaan. Haar eerste festival!

We kregen de hele middag een diluviale regen en toen ik op de radio hoorde dat "Pennenzakkenrock" omwille van de regen vroegtijdig zou worden beëindigd, was ik bang dat Elena heel ontgoocheld zou zijn. Maar nee, iets later vertelde ze me in een mail dat het heel leuk was geweest! Zij en haar klasgenoten hadden er inderdaad intens van genoten, merkte ik op deze foto geplukt van Facebook:


Deze avond is het opgehouden met regenen, ik hoorde op het nieuws dat er zo goed als geen schade is aangericht en alles voelt veel frisser aan: die regen was echt welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten