zondag 6 augustus 2023

Koude zomerzondag

We kregen geen storm vandaag en toch heb ik niets gedaan aan het poortgebouw: nog te veel wind en regen! En daarbij: het is zondag en dan verricht ik in principe geen slavenwerk!  😉 Hoewel, had ik dat  wel gedaan, het had me misschien wat opgewarmd! Ik heb het immers de hele dag op het nippertje van koud gehad: buiten 14°C en binnen haalden we met moeite de 19°C! 

Dus, buiten een ritje naar het klooster van Colen (waar we zelfs niet uitstapten wegens weer felle regen), opnieuw veel gelezen, Céleste Grant en zijn Charlotte gevolgd op hun tocht naar Rome, gemaild met Eva en gechat met Elena. En deze avond zuurkool klaargemaakt!

De kinderen en de kindjes hebben wel het slechte weer getrotseerd, weet ik onder andere van Elena. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten