zaterdag 18 november 2023

Hij komt, hij komt...

Je raadt nooit wat ik (op mijn leeftijd!) deze avond, na een rustige en weer heel regenachtige dag, aan het doen ben! Ik kijk op mijn scherm naar de intrede van Sinterklaas deze middag in Antwerpen! (de video is jammer genoeg slechts beschikbaar tot 6 december). 

Herinneringen (al zijn wij met onze eigen kindjes slechts één keer gaan kijken toen we in "het stad" woonden: eigenlijk veel te veel volk), nostalgie naar mijn en hun kinderjaren, humor, blijdschap en vooral die kinderlijke magie die jammer genoeg zo kort duurt! 

Ergens begin december (maar wel na 6 december) komt hij hier ook even langs, heeft de sint mij in een mail beloofd, Elena, Matthias en Eva! 😃

Het is allemaal "commercie", zegt Roger. Ik weet het.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten