woensdag 22 november 2023

Verjaardag

Eindelijk een droge, vrij zonnige dag. We deden echter niet echt iets speciaals, want ik heb letterlijk uren aan telefoon doorgebracht (en buiten was het koud). Ter gelegenheid van mijn 74ste verjaardag uiteraard! Nog enkele kaartjes gevonden in de brievenbus maar veel meer berichten, mails, elektronische kaartjes. En als "troost" van dochterlief mogen horen dat ik eigenlijk maar een dagje ouder ben geworden ten opzichte van gisteren (en ze heeft gelijk). Bedankt voor al jullie lieve wensen, vrienden en familieleden!

Enkel ons glaasje Amontillado en enkele olijven terwijl ik voor ons avondeten zorgde (het werd nog eens zuurkool - ik eet dat graag) maakten de dag een beetje "anders". Er gebeurden immers belangrijkere zaken vandaag, waaronder de verkiezingen in Nederland. 😉 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten