woensdag 15 november 2023

Over nieuwtjes en pijntjes

Gisterenavond vertelde Roger me dat hij van zijn zus L. iets heel ergs had gehoord over ons ziek familielid in Spanje

Vandaag spoorde ik hem aan naar Madrid te telefoneren en blijkbaar heeft schoonzus L. het verkeerd begrepen. Het "heel erge" waar ze het over had, is slechts een (normaal gezien) heel tijdelijk gevolg van een behandeling. 

Schoonzus L. had het dus gewoon verkeerd begrepen maar stel je voor dat ik "dat heel slechte nieuws" al had rondgebazuind! 

Ik denk dat dit een van de redenen is waarom Roger en ik meestal zo weinig "vertellen" in gezelschap: we zijn bang onwaarheden te verkondigen. En Roger nog meer dan ik, vermoed ik! 

We deden vandaag onze wekelijkse boodschappen en na de drie winkels die we aandeden, had ik heel fel pijn in mijn kniegewrichten! Ik moet echt veel beter op mijn "dieet" letten, want ik heb helemaal geen zin om opnieuw medicamenten te slikken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten