zondag 19 november 2023

Naar "Welkom India"

Binnenkort komen de kinderen en kindjes nog eens allemaal tegelijkertijd naar hier. Ik wilde ze trakteren op een etentje in "Welkom India": het is daar lekker en niet te duur. Vandaag besloten we eens te gaan kijken of het er ook niet te druk is op een zondagavond. 

Het was heel lekker, niet duur... maar heel druk! 

Ik denk dat het dus verstandiger is onze gerechten af te halen die dag. 

Voor ons restaurantbezoek kreeg ik een telefoontje van onze vrienden Lily en Roger Beeckman. Zomaar voor een babbeltje. Weer een eigenaardig toeval, want gisteren bedacht ik nog dat ik mijn telefoonfobie moet overwinnen om eens naar hen te bellen (ze mailen niet zo graag meer). 

Deze avond, na ons etentje in "Welkom India", een chatmomentje met de oudste zus van René Steurs zaliger. Ze heeft een ongelukje gehad. En ze vertelt me ook dat T., de echtgenoot van C., een buurvrouw en goede (maar veel jongere) vriendin van Nany, onlangs is overleden en volgende donderdag in alle intimiteit wordt begraven. Ik had T. en C. het laatst gezien op de uitvaart van Nany!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten