zaterdag 23 januari 2021

Goed nieuws

Gisteren een vrij lang telefoongesprek met straatgenote V. die zich, zoals ik, tegenwoordig aan heel veel kan ergeren maar met wie het nog vrij goed leek te gaan. Ze zou wel graag hebben dat ik eens kon komen kijken naar allerlei zaken die ze gemaakt heeft (schilderijen uiteraard maar ook vroeger borduurwerk). Helaas, die coronamaatregelen hé!

Vandaag van de dochter van Maj vernomen dat haar moeder binnenkort het ziekenhuis mag verlaten.  Goed nieuws dus, al mogen we haar nog steeds niet gaan bezoeken (coronamaatregelen).

En ook van Jan Gerits de tekst voor de eerste Limburgse monografie van 2021 aangekregen. Werk voor de boeg dus maar dat soort werk vind ik niet erg! Wat bewonder ik Jan toch: hij is een jaar jonger dan mijn moeder Nany en nog zo actief op intellectueel vlak!

Terwijl ik dit schreef, is het beginnen te sneeuwen en de tuin, de straat zijn al omgetoverd tot een sneeuwlandschap. Wel mooi... maar toch heb ik liever een sneeuwloze winter!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten