woensdag 20 januari 2021

Proficiat Matthias!

Vandaag vertelde Nany me dat ze wel degelijk wordt gevaccineerd morgen. En ze is blij!

Matthias werd vandaag 8 jaar! We belden hem op en hij glunderde duidelijk! Proficiat grote jongen!

En ik heb via de post een boek aangekregen dat ik onlangs had besteld: "Lijfwacht" van Leon Scheepers, die onze vroegere huisarts is. Ben er beginnen in te lezen: het lijkt boeiend... en het is heel goed geschreven en gestructureerd!

Ondertussen is het hier al de hele tijd fel aan het waaien en hoor en voel ik weer die koude windstoten door de kieren achter mijn rug!

3 opmerkingen:

  1. Proficiat met al die verjaardagen...het verjongt ons niet hé....
    Hier waren Catrine en Johan, vandaag 20 jaar getrouwd.
    Op 21/1 wordt onze oudste kleinzoon : 26 j
    En op 23/1 wordt Catrine er 50.’......

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Amai, al 26 jaar jullie "oudste"! Zal ik dat nog meemaken? Dat is immers nog 16 jaar! Langs de andere kant, met de tijd heb je minder contact met die gasten, niet? Dat is toch wat ik rond mij constant hoor!
      En nee, wij worden daar niet jonger van! Kusje!

      Verwijderen
    2. Hoewel... als ik me herinner hoe close ik altijd bleef met marraine! Maar ik vermoed dat dit een uitzondering is!

      Verwijderen