zondag 17 januari 2021

Zoals vroeger

Nog steeds geen antwoord van Charlie maar ik heb wel via via hun dochter kunnen bereiken. Het zou echt niet goed gaan met Maj... maar onmogelijk haar te telefoneren. Haar dochter stelde voor dat ik haar een kaartje zou sturen in het ziekenhuis, wat ik dan ook zal doen. Zoals vroeger dus.

En nu vraag ik me af of ik moet proberen Charlie per telefoon te bereiken (eigenlijk moet ik dan alleen het telefoonnummer van het rusthuis in Heers opzoeken, dat nummer vormen en naar Charlie vragen). Maar... zelf zou ik in zulk geval niet graag veel telefoons krijgen, dus vraag ik me af of iemand anders daar wel van gediend is. En dan denk ik ineens: misschien ook hem gewoon een kaartje sturen, zoals vroeger?

Deze avond keken Roger en ik gezellig samen naar een aflevering van "Inspector Morse". Toen we nog in Antwerpen woonden en nog televisie hadden, keken we daar geregeld naar. Wel, ik heb er deze avond evenveel van genoten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten